داستان عشق

نِگاهِ تــــــو

مــَـرا عاشق تر از پیـــــش می کند

چه معجـــونی می شود

زندگــــی

با لمسِ دستانِ تــــو

با حسِ عشــــــــــقِ تـــــو

بایگانی
آخرین مطالب

میخواهم...

پنجشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۳، ۰۲:۴۱ ب.ظ


آرامشی میخواهم

خلوتی میخواهم...

تو باشی و من

در کنار هم

تو سکوت کنی و من گوش کنم

و من آرام بگویم *دوستت دارم*و تو گوش کنی

و آرام بگویی: من بیشتر...

بودنت را دوست دارم

وقتی دست دور کمرم حلقه میکنی...

و مرا به آغوشت سفت میفشاری... و وادارم میکنی

که به هیچکس فکر نکنم...

جز تو...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی